کودکی که باید دیگر شب‌ها در اتاق خودش بخوابد...


یکی از سوالات معمول مادرها پشت خط تلفن اینه که چطور باید اتاق خواب کودک رو از خودمون جدا کنیم و کودک رو وابداریم که شب‌ها تنهایی توی اتاق خودش بخوابه؟

و جوابهای معمولی که ما میدیم اینه که اتاق خواب کودک باید مورد علاقش باشه. بنابراین سعی کنید در مورد انتخاب وسایل، دکور و پرده از نظر خود کودک استفاده کنید و شب‌های اول هم اگر کودک راضی نشد که تنها توی اتاق خودش بخوابه، بهتره که شما توی اتاق اون بخوابید و نگذارید که اون توی اتاق شما بخوابه و ...



***  


من در سن ۲۷ سالگی وقتی خواستم وارد خونه ‌ی جدیدم بشم و خونه‌ی پدریمو ترک کنم، تمام وسایل خونه‌ی جدیدم رو طبق سلیقه‌ی خودم انتخاب کردم و چند روز قبل از اینکه جدا بشم یه روز دیدم که ناخودآگاه دارم به مامانم میگم:«فکر میکنم روزای اول احتیاج دارم که شما خیلی زیاد اونجا باشید...»





نظرات 3 + ارسال نظر
مانا یکشنبه 12 اردیبهشت 1389 ساعت 11:35

ای جان

اسکندری یکشنبه 12 اردیبهشت 1389 ساعت 22:11

عززززززززززززززززززززززززززززززززززززززیزمی

:).....................

من سه‌شنبه 14 اردیبهشت 1389 ساعت 00:21

ای لوسانا.....................................................

:)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد