The Secret


امروز در نهایت تعجب وقتی داشتم برای بار دوم و بعد از چندین سال مستند «راز» رو میدیدم و تفکر و تصورات مثبت رو در مورد خودم و زندگیم تمرین و تجسم میکردم، مامان زنگ زد و گفت که بلاخره بعد از 5 سال از سفارت کانادا باهامون تماس گرفتن...

.


نمینویسم.



Sad Birthday


دیروز تحقیقا ساعت 8:45 دقیقه غروب من 27 سال از زندگی نکبت بار خود را تمام کرده و وارد 28 سالگی شدم.

مثل تک تک سال های گذشته روز تولدم یکی از دردناک ترین و آزاردهنده ترین روزهای سال بود...

چون من طبق معمول در ضعیف ترین و آسیب پذیرترین حالت‌ها و شرایط روحیم بسر میبردم و حالم هم از خودم بهم میخورد.

طبق معمول سالهای گذشته با اشک به آغوش خواب رفتم و طبق معمول آرزو کردم که ای کاش

اصلا متولد نمیشدم که بخوام اینجوری هر روز و هر لحظه مایه آزار خودم و همگان بشم ....



ندا


بلاخره اشکهایم سرازیر شد...

بلاخره این بغض یکساله ترکید....

و چنان دردمند و عمیق بود که تمام صورت و گردن و شانه هایم را بدرد آورد.


درست بعد از انتخابات پارسال بود که بهت عجیب ناشی از دیدن آن وقایع بعد از چند هفته جایش را به یک بی حسی و سکون ذهنی فراگیر داد و من ناگهان تبدیل به یک مجسمه متحرک شدم.

این را خودم بهتر از هر کس دیگری میفهمیدم....


امروز بعد از یک سال بلاخره توانستم با تمام وجود به حال بدبختی خودم،مردمم و سرزمینم تا آنجا که جان دارم گریه کنم و ضجه بزنم...و تازه بعد از آن همه ضجه و اشک بود که آرام آرام یک نقطه شفاف و نورانی از امید در اعماق دلم پدیدار شد....


از کریس دی برگ نازنینم که تا آنجا که یادم می آید همیشه صدای انسانیت و شرافت جهان بوده به خاطر اینکه امروز این بغض یکساله را ترکاند عمیقا ممنونم. همیشه به خاطر آوازهایش از او ممنون بوده ام و این بار بیشتر... 


آهنگ زیبای کریس دی برگ که به ندا تقدیم شده است را بخوانید و بشنوید:



Let there be light where there was darkness,
Let there be love where there was hate,
Even in the terrors of the night,
Sooner or later, comes the day;

Let there be joy where there was sorrow,
Let there be hope where there was none,
And even as your life-blood flowed away,
Neda, your heart is living on;

People of the world stand up for freedom,
Voices call from a distant shore,
For the winds of change are blowing stronger,
And Evil men will fall,
For freedom will not wait anymore;

Let there be Spring where there was Winter,
Let there be green where there was grey,
Even as the Lion seems to sleep,
Sooner or later, he will wake;

People of the world stand up for freedom,
Voices call from a distant shore,
For the winds of change are blowing stronger,
And Evil men will fall,
For freedom will not wait here anymore;

Women of the world have died for freedom,
Hear them call from a distant shore,
For the winds of change are blowing stronger,
And Evil men must fall,
For freedom will not wait here anymore;

People of the world stand up for freedom,
Voices call from a distant shore,
For the winds of change are blowing stronger,
And Evil men will fall;
People of the world have died for freedom,
Hear them call from a distant shore,
For the winds of change are blowing stronger,
And Evil men will fall,
For freedom will not wait here anymore,

People of the world!


بشنوید