روند خنده دار بهوش اومدن...



روزبه:(انگشتشو میاره بالا)سلام

بهار:سلام

روزبه:ساعت چنده؟

بهار: 3 و نیم

روزبه: اوووووووووووواه.. چه خبره!....

......

روزبه:من به هوش می اومدم تو بودی؟

بهار: آره

روزبه: فحش نمی دادم؟!..

بهار: نه!

روزبه: امیر کجاست؟

غزال: رفت سر کار.

روزبه: دستش درد نکنه که اومد.... (خر و پف...!)

(30 ثانیه بعد)

روزبه: بهار...

بهار: جانم؟

روزبه: من بهوش اومدم کیا بودن؟

بهار: همه بودن

روزبه: فحش نمی دادم؟

بهار: (باخنده)...نه!

روزبه: ساعت چنده؟

بهار: 3 و نیم

روزبه:.....(خر و پف)...

روزبه: آخ...ماااااادر جان...مااااااااااادر جاااان...

مامان محبوبه: جانم؟!..

روزبه: عجب گهی خوردم....

مامان محبوبه: (خنده)

روزبه: دشمن به شاد شدم...

...(خنده همگی...)

روزبه: امیر کجاست؟

غزال: رفته سر کار.

روزبه: ها!...

...

روزبه:ساعت چنده؟

بهار: 3 و نیم

روزبه: وااای....حالا تو این ترافیک چطوری بریم خونه؟.... ها! با مترو می ریم...

بهار و غزال و سپیده و مامان و بابا: (خنده...)....

بهار: روزبه جون با دهن نفس بکش.

روزبه: مگه جای دیگه ای هم مونده؟...

بهار:(خنده)... میتونی چشاتو باز کنی؟

روزبه: خیلی مایلم که بتوانم...

(خنده ی همگی...)

روزبه:خر و پف...

(1 دقیقه بعد)

روزبه: بهار... من بهوش می اومدم تو بودی؟

بهار: (با خنده)...آره

روزبه: فحش ندادم؟

بهار: نه!...این جا چقدر گرمه...

روزبه: آخه الهی قربونش برم گرمشه....

(خنده ی همگی)

روزبه: امیر کجاست؟

غزال: (باخنده)...سرکاره...

سپیده: وای روزبه تو خیلی حالت بهتر از منه... من که بهوش اومدم خیلی حالم بد بود...

روزبه: مگه کله ی من شکل تو مثل هندوانه ست؟...

سپیده: (با خنده)... چه ربطی داره؟...

روزبه: بهار ساعت چنده؟

بهار: 3 و نیم

روزبه: اوووواه چه خبره!...





نظرات 12 + ارسال نظر
مانا شنبه 8 اسفند 1388 ساعت 17:18

((((((:
aali bood,vaay jaye man khaali

نامیه شنبه 8 اسفند 1388 ساعت 18:09

نامیه: ریسه :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

نگار یکشنبه 9 اسفند 1388 ساعت 11:37

هرهرهرهرهرهرهرههرههههاهاهاهاها
مگه داروی بیهوشی آلزایمر میااره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟هرهرهرهرهرههرهرهره
وایییی چقدر خندم میاااددددد

نه..آلزایمر نمیاره ولی اون لحظاتی که کم کم آدم داره به هوش میاد، یک کم مونگل میشه و خیلی خیلی خنده‌داره :))))

اسکندری یکشنبه 9 اسفند 1388 ساعت 18:52

وقتی میام تو این قاب کوچیک آبی. میشوم پر از زندگی. خرگوشی در روحم جهان است. انگار دارم در ساحل آبی ات آب تنی می کنم. دردم تازه می شود و ناگهان نیمه عریان می گریزم به سمت درد. شاید دوباره ...

...

روزها... یکشنبه 9 اسفند 1388 ساعت 23:29 http://mahjour-weblog.blogsky.com/

همه اینا که گفتی به کنار حالا ساعت چنده؟‌ D:

؛)...

سیما دوشنبه 10 اسفند 1388 ساعت 00:43 http://daxme.blogfa.com/

من بی اجازه آدرست رو تو پیوندهام نوشتم. اگه کارِ بدی کردم بم بگو.

نه عزیزم.. اصلا مشکلی نیست.

سیما دوشنبه 10 اسفند 1388 ساعت 00:45

راستی... کاش فحش می داد!! حرجی که بهش نبود!

آره دقیقا :)...

مانا دوشنبه 10 اسفند 1388 ساعت 08:31

چرا کامنت دونی هامون خراب شده؟کامنت ها رو نشون نمیده
):

چرا؟!...من مشکلی ندارم!

مانا دوشنبه 10 اسفند 1388 ساعت 15:31

doros shod

bahador سه‌شنبه 11 اسفند 1388 ساعت 15:33

eyval!!,
kheili bahal bod,jaye man ham kheili khali bodeh,rasti saat chande!!! ,madar begeryad

کاوه چهارشنبه 19 اسفند 1388 ساعت 10:59 http://darastaneh.blogsky.com/

هراس روزبه از اینکه در حال ناخودآگاه فحش بده جالب ترین قسمت ماجراست!!

آره واقعا! :)

من پنج‌شنبه 27 اسفند 1388 ساعت 23:24

خیلی خوب بود....افرین بهار....حالا روزبه چطوره؟

خوبه، بد نیست.... کمتر خر و پف میکنه از قبل ؛)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد